Spośród wszystkich gadżetów kubki należą do najpopularniejszych. Jest ku temu dobry powód. Kubek ceramiczny to coś więcej niż produkt codziennego użytku. Jest silnie związany z emocjami. Każdy ma swój ulubiony kubek, w którym pije kawę lub herbatę. Pomyślmy tylko, ile razy po powrocie do domu z pracy lub z długiej podróży najlepszym momentem jest zatopienie się w naszym najwygodniejszym fotelu z ulubionym kubkiem wypełnionym gorącą herbatą, kawą lub czekoladą?
Ogromna liczba odbiorców
Wybierając gadżet reklamowy dla firmy, jedną z decyzji jest określenie, dla kogo przeznaczone są te podarunki? Kto jest odbiorcą naszych produktów lub usług? Zawężamy grupę docelową, wskazując wiek np. 18-25 lat, płeć, daną grupę zawodową np. nauczyciele, lub wskazując osoby, które potrzebują naszego produktu np. rodzic z małym dzieckiem do 3 lat. Okazuje się, że ceramiczne kubki pasują do każdej określonej grupy. Obojętnie jakie będą kryteria jej wyboru – kawa i herbata jest jednym z najpopularniejszych napojów na całym świecie. Codziennie pijemy, co najmniej jeden napój każdego dnia. Aby napić się, musimy też mieć w czym pić i dlatego najczęstszą opcją są kubki jako gadżety reklamowe.
Kubki są wszechstronne
W przeciwieństwie do innych gadżetów reklamowych np. do pendrive do komputerów, otwieraczy do butelek, opasek odblaskowych na rowery, kubki ceramiczne z nadrukiem są niezwykle przydatne i można je zabrać do różnych środowisk, w tym do domu, pracy lub szkoły. Pomaga to poprawić rozpoznawalność marki.
Dodatkowo kubki ceramiczne z nadrukiem często znajdują się również na biurkach jako pojemniki na różnorodne akcesoria biurowe, takie jak długopisy, ołówki, spinacze i inne. Niezależnie od tego, jak używany jest kubek, reklamująca się firma wciąż otrzymuje z tego powodu bezpłatną reklamę. Takie kubki są zwykle stacjonarne, co oznacza, że promocja trwa przez miesiące, a nawet lata.
Dużo miejsca na projekty
Kubki reklamowe pozwalają również rozkwitnąć kreatywności. Chociaż naczynia są ogólnie dość małe, jest wystarczająco dużo miejsca, aby uzyskać przestrzeń i stworzyć naprawdę efektowny wygląd. Wiele firm po prostu zdecyduje się umieścić swoje logo z boku kubka z hasłem. Istnieje jednak wiele możliwości, aby kubek ceramiczne z własnym nadrukiem był bardzo indywidualny:
– kolorem i hasłem można podkreślić konkretny produkt lub usługę
– ogólnie rozpoznawalnym znakiem np. laur konsumenta, certyfikat jakości, logo targów, umieszczonym wraz z logiem firmy można świętować dane wydarzenie
– kubek z logo firmy jest także doskonałym produktem do upamiętnienia rocznicy firmy
– kubek personalizowany, który zawiera hasła lub określone grafiki jest skierowany do węższej grupy osób np. „Babcia skarbnica miłości”, „Złota rączka” „Szef wszystkich szefów”.
Liczne różne typy i style
Kubki reklamowe są dostępne w różnych rozmiarach, rodzajach i stylach, co oznacza, że można wybrać najlepszą opcję pasującą do charakteru firmy. Niektóre z najczęstszych typów obejmują: standardowe kubki ok. 400 ml. Kubki obiadowe są większe ok. 800 ml mające niewielki paraboliczny kształt. Kubki latte przeważnie są cieńsze i wyższe niż standardowe kubki. Ich uchwyty są również nieco bardziej wyraźne, ponieważ potrzebujesz dodatkowego elegancji podczas picia latte.
Każdy z tych różnych rodzajów kubków byłby idealnym prezentem dla pracowników lub klientów. Nieuchronnie dotrą także do domów, biur i innych miejsc pracy.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na http://regalo.pl/kategoria-produktu/do-picia/kubki-ceramiczne/
- Jak Profesjonalna Obsługa IT Może Przyczynić się do Sukcesu Twojej Firmy - 12 grudnia 2023
- Aplikacje mobilne blog – łącząc pasję do pisania z mobilnością - 27 czerwca 2023
- Uprawnienia gazowe – klucz do bezpiecznej i skutecznej pracy w branży gazowej - 7 czerwca 2023